Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

28. okt. 2010

JUL-BØ!

En ny dag har gått forbi og jeg har masse å skrive om!
Først vil jeg bare minne på at; Det er jul snart!
Har fått en god del spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul, også selvfølgelig må jo jeg begynne å spørre tilbake.

Også har temperaturen gått litt opp, og selvfølgelig følger ikke jeg med, så jeg ender opp med å svette ihjel! Når skal jeg begynne å lære? Er det bare jeg som synes at være burde være mer stabilt?

I morgen blir det kos!
Og grunnen er ganske enkel! På skolen holdes det nemlig en Halloween-fest! Det kommer til å bli kjempe artig, for jeg og noen andre jenter skal kle oss ut som vampyrer, Justin Beiber, og Frankenstein. Men så kommer den beste delen; nesten ingen av de andre skal kle seg ut! Så da blir vi helt opplyst blandt alle de dansende krapylene :)



Så nå skal jeg finne ut hva jeg skal ha på meg, så snakkes vi i morgen kveld!


- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)