Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

10. okt. 2010

HALLO, FJELLTOPPEN!

Hoppsann!
Dagen i dag begynte tregt. Kroppen har lengtet etter å få sove og endelig kom dagen hvor ønsket ble oppfylt! Men etter frokost bestemte stefaren min og jeg oss for at vi skulle ta oss en fottur. Målet ble en topp som vi kunne se bak leiligheten.

Turen var fryktelig lang, men vi klarte oss til toppen og, tro det eller ei, til og med hjem igjen. Kamera var selvfølgelig med og det ble noen flotte bilder!

Vi hadde det veldig koselig og det var faktisk en god del mennesker som travet opp og ned.
Toppen var litt over 600 m.o.h. og det førte til en herlig utsikt over byen! Som følge av det ble kameraet brakt opp og lagde mange klikkende lyder og viste senere mange fine minner.


Håper dere også har kost dere herlig mye!


I morgen er det mandag. Den dagen i uken hvor noen mener alt ondt kan skje... Er dette sant? Vi får håpe ikke, og se optimistisk på den nye uka som kommer!

Og for de som ikke har lagt merke til det; i dag var 10/10/10! En minneverdig dato som jeg totalt hadde glemt til jeg satte med ned ved pc-en. Typisk, ikke sant?

Ha en fortsatt fin helg og nyt den nye uka som begynner i morgen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)