Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

17. okt. 2010

SISTE DAG I EN FIN UKE

Goooood dag!


Det er merkelig å tenke på at en uke kan gå så fort, men samtidig ufattelig sakte.
Da jeg først åpnet øynene hadde jeg følelsen av at klokken var godt før åtte, så mens jeg motvillig slepte øynene mot vekkerklokken fikk jeg dagens første sjokk; Tiden hadde løpt fra meg og var i ferd med å passere tolv, på dagen. Har aldri sovet så lenge uten en gang å ha tenkt tanken; jeg vil sove, ikke åpne øynene!

Resten av dagen har egentlig gått til lekser. Først det som skal bli sjekket i morgen, så litt ekstra arbeid fordi alle sammen er opptatt med å lese til prøver som jeg ikke har. Litt deilig å vite at jeg faktisk gjør frivillig skolearbeid når jeg kan gjøre andre ting :)

Ellers ser jeg på en film fra i fjor hvor Viken-folkene (inkludert meg) spilte Corsican Litany på hentekonserten for foreldrene. Det var koselige tider! Det er en av de tingene som jeg savner mest fra Norge; gleden av å være med like gale og spille-glade korpsmennesker :)



Men nå er det middagstid, så kanskje det kommer noe annet gøy i kveld?


- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)