Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

16. okt. 2010

HEI, HELG!

Her er den; Helgen!
Og med stor forbokstav, for dette er så visst en god ting. Ingen som vil krangle på det, eller hva?

Uken har vært ganske så merkelig, men sammenlagt kan jeg vel si at den har endt godt. Vi hadde vår første kamp i volleyball! Det gikk, for å si det kort, rett  i bakken. Vi spilte mot litt av noen tøffinger, ingen tvil om at de var innenfor kategorien 'vi-øver-fem-ganger-i-uken-for-en-og-en-halv-time-så-det-så'. Nei, nå kan jeg ikke være alt for slem mot dem. Vi vant et set, men de gruste oss på resten. Mot det andre laget ga de til og med oss en ekstra sjanse til å vinne (altså et ekstra set), men vi klarte fortsatt å henge bakpå.
Vi hadde en god stund i hvert fall! Det er jo det viktigste  ( :

Ellers har min kjære iPod Touch vært i det vanskelige hjørnet. Den og min iPod-avspiller likte hverandre svært lite. Så den har vi fått byttet og nå hører jeg på herlig musikk og nyter at jeg snart skall falle i en dyp og lang søvn. Føler at den er ganske velfortjent nå.




Uninvited - Alanis Morissette


Dette er sangen jeg for øyeblikket hører på. Kommer fra en film som heter "City of Angels". En utrolig fin film som burde sees av alle som har tid.

Da får vi bare nyte helgen, alle som en! (Og se den filmen, den er virkelig vært det. Forbered noen tårefulle øyne etterpå, så snytepapir burde være inkludert.)


- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)