Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

22. okt. 2010

SPESIELLE DAGEN

Tro det om du vil eller ikke, men akkurat nå burde dere der hjemme i Norge ha vært her.


Her har det nemlig akkurat begynt en fyrverkerifestival! Husker ikke helt hvilke land som var i dag, men jeg skal love deg at det var mye lyd (både musikk og masse pang av glimtende stråler) i tillegg til litt hujing nede fra bakken, også var det selvfølgelig veldig artig å se på hva de klarte å prestere!

Det var helt ufattelig morsomt. Jeg hadde ingen planer om å se så mye av det, men mens jeg sitter å gjør fysikk leksene mine sier det plutselig brak og jeg ser alle slags farger sprette opp av havet foran vinduet mitt. Jeg blir avbrutt og ser på en stund før jeg løfter rompa og kommer meg ut i stuen og får sett ordentlig på dette spetakkelet. Så kikker jeg ned på gata og der har bilene stablet seg på sidene av vegen, med tre stykker ved siden av hverandre! På bakken sitter det hauger med mennesker og skriker, tar bilder og koser seg. Hvorfor finner ikke Norge ut at de kan lage en liten nyttårsaften på andre tiden av året? Blir mye bedre enn når godt fulle mennesker setter halv-våte pinner ganske så skjevt i bakken og tenner på.

Så kan ikke si annet enn at dere burde investere i en liten tur til neste år for å se på dette :) Den store finalen er i morgen og det går rykter om at den skal være spektakulær! Akk, stakkars dere.

Klistrer på noen bilder fra litt puff. Det er ikke fra i dag, men det funker som demonstrasjon, eller hva?

Da sier vi at dere kommer til neste år? Hørte jeg et ja?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)