Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

16. okt. 2010

KOSESDAG!

Hallo, mine små krapyler!


"Stop taking photos of me!"
Livet er herlig, spesielt i dag. Etter at leksene var ferdige dro jeg avgårde for å møte godgullet mitt. Vi så på "Eat, Pray, Love", en ganske søt, men også merkelig film. De som har tid og orker kan jo se den, men jeg følte ikke at den satte et veldig stort inntrykk på meg.

Men, en ting var veldig morsomt. Her i Korea har de både saltet og karamelisert popkorn! Det var utrolig søtt, men tro det eller ei, også veldig godt.

Etter det spiste vi på Pizza Hut, en deilig stor pizza med ananas på! Så ble det litt slentring hjem til meg hvor jeg fikk tvunget noen bilder av oss på kameraet mitt.

Meg og Anniken på skoleavslutningen min
Slenger med et lite bilde av kjekkasen selv som liker puten bedre enn kameraet mitt. Hånden min ble også med, for jeg prøver jo selvfølgelig å ta den bort, men man kan si at mine muskler ikke klarer å prestere like hardt som hans...

Ellers kan jeg si at jeg savner mange venner, og en av dem som jeg nylig har snakket med på Skype er Anniken.
Hun er en herlig jente som jeg har kjent for noen år, kan faktisk ikke huske hvor lenge. Da jeg fikk snakket med henne var det som om jeg var hjemme igjen. Det skal så lite til før hjerter pumper av savn til alt jeg har forlatt i Norge, men jeg må bare forsette å tenke at jeg skal se dere igjen.



Ha en fortsatt fin dag for dere der borte i Europa, så skal jeg gå til køys her hjemme ( :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)