Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

3. okt. 2010

GOD LYKKEDAG!

Hei og hopp!
All rights to Apple
Nå har en ny dag gått forbi og planen var egentlig ganske grei; møte en venninne rundt fire og sykle til et nytt bibliotek i 'new town'. Men det oppstod noe uventet og dermed ble det ingen sykkeltur. I stedet kom stefaren min hjem fra en alt for lang uke i Norge. Etter lunsj sa de at vi kunne snakke sammen i sofaen. Greit nok, vi ante fred og ingen fare, et lite familieråd, kanskje? Men nei da, de snikene hadde planer for oss! Etter litt tid ble det snakk om min 'lille' klaging på alt for lite plass på iPoden og selvfølgelig ikke for mye musikk. Jeg hadde planer om å kjøpe meg den nye iPod Touch som kommer snart ut her i Korea, men det kom noen altfor sterke hint om at noen hadde med seg noe tilbake fra Norge. OG VI HADDE RETT! Min elskede stefar hadde kjøpt en iPod Touch til begge to! De aller nyeste, generasjon 4. Jeg har lekt meg masse med den og er superfornøyd. I tillegg har han vært så utrolig snill og kjøpe de med størst plass! Så nå har jeg stappet alt jeg klarer med musikk og enda er det noe som mangler. Spillene er på plass og en hel bunke med lydbøker ligger klar til å høres.

Forresten, lydbøker er utrolig praktiske!
All rights to idg.no 
Om du ikke har hørt om det eller ikke fått skrapt sammen tid til å kjøpe deg skal jeg prøve å få det høyere opp på prioriteringslisten din :) Min første lydbok har jeg for lengst glemt, men jeg har en viss sterk mistanke om at min kjære farmor har skylden. Hun elsker krim, det er ingen hemmelighet. Så det er ikke sjeldent å høre noe guffent og skummelt slentre seg ut av anlegget hennes. Vi var ganske små kan jeg tenke meg første gangen og spenningen var høy på hva alt dette betydde. Så i korte trekk, min farmor har fått både min bok og lydbok smak til å falle ned i den store sjangeren krim.

Etter det har det vist seg nyttig under lange (og korte) bilturer om underholdning og en behagelig veksling fra all reklamen på radioen.

Men nå er dagen snart over, så jeg skal prøve å skvise den siste gleden ut av helgen. Ha en fin høstferie de som har det, for det har nemlig ikke jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)