Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

9. okt. 2010

TIDLIG START PÅ MOROA

Halloisann!
I dag blir det et lite kjapt innlegg før jeg starter hverdagen. Jeg skal nemlig ut å kjøre go-kart! Lurer litt på hvordan det kommer til å bli her i Korea, men sikkert gøy det også! Så nå om litt stikker jeg ut i kulda og forbereder meg på en lang kjøretur før det blir en bølge av moro!

Så da snakkes vi :)


Billionaire - Bruno Mars ft. Travie McCoy



Not Afraid - Eminem


Her har dere noe musikk som dere også kan kose dere med :) Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)