Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

27. okt. 2010

KULDESJOKK

(C) Forfatter av denne bloggen
G-g-g-god onsdag!
Dette hadde jeg aldri trodd, men i dag og i går var det iskaldt å vente på skolebussen! Jeg har ikke sjekket selv, men værmeldingene sier det er rundt 8-10 grader. I Norge er jo selvfølgelig ikke det så fryktelig kaldt, men jeg har nå har bodd her i noen måneder og blitt vandt til litt mer varme enn standard temperaturen i Norge, så nå kjenner jeg at beina skjelver, veldig.

Det er tydeligvis ikke bare jeg som føler det slik, men i pausene når jeg står på broen og bare ser meg omkring, kjenner på lukten av luften, føler solen varme svakt mot den svarte jakken min, og sakte men sikkert mister jeg følelsen i tærne, da kjente jeg plutselig en følelse av å være på fjellet igjen. Ren skarp vinterluft. En strålende sol som varmer de alt for røde og døde kinnene dine og skiskoene som er alt for stramme så blodet ikke kommer til. Det var en ganske deilig følelse!

Jeg hører det har landet snø på norsk jord? Dere får kose dere masse og lage snøengler og snåmenn, og damer selvfølgelig!


- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)