Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

9. okt. 2010

GOD KVELD!

Hoppsann, og så var det kveld igjen!


Enda en dag har gått forbi og jeg er i topphumør! Turen til go-kart banen tok litt over to timer. Jeg koste meg hinsides med gutten min og kjøringen var fantastisk! Jeg elsker fart, men å tråkke klampen i bånn er litt vanskeligere.. Kontroll over en tingest som er større en meg og fyker avgårde fortere enn jeg er vandt med, er ikke så sikker på det. Men en dag skal jeg klare å suse forbi med så rask fart jeg klarer :)
Fart og spenning!
Det var vått, veldig vått... I går regnet det verre enn verst og mens vi kjørte dro vi gjennom noen regnskurer. Så både banen og bilene var temmelig våte. Vi var på nippet til å bli nektet å kjøre, men forbi kjæresten min har kjørt en god del lot de oss få gå. De glemte å spørre hvor erfaren jeg er, da men...

Jeg skal la vår å komme med en lang fortelling av hva som skjedde, men da vi var ferdige med å kose oss og han fikk vist meg hvor fort dette fartøyet kunne klare, dro vi tilbake. Jeg fikk lov til å bli med dem hjem og dit har jeg vært til nå! Men det blir ikke lenge jeg får hvilt kroppen hjemme for om noen få strakser skal vi ut å spise sushi! Nam, sa fisken!

Håper dere også har utnytt dagen godt og koser dere enda mer i morgen! God natt :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)