Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

1. nov. 2010

SKREKKELIG MORSOMT

Jeg har aldri hatt det så koselig på år og dager!


© chosen-changes.blogspot.com
Planen for helgen var egentlig å samle så mange jenter som mulig til å se på skrekkfilm, men det endte med bare meg, Maria og kjæresten min. Det var fortsatt koselig, selv om det hadde blitt litt mer skriking med flere livredde jenter :)

Vi så på Paranormal Activity 2. Om du ikke har sett den og liker skvette-i-buksa-film, vær så snill; se denne. Men det lønner seg virkelig å se den første for du begynner på denne. De henger ganske mye sammen.

© chosen-changes.blogspot.com
Så fant vi oss et mexikansk sted og stappet i oss burritos og hva annet de hadde, men selvfølgelig ble jo ikke gutten mett så vi måtte til matnbutikken (20 min borte) for å kjøpe boller. Samtidig hamstret vi noen gode energidrinker og en pose med mer luft enn chips. (Litt idiotisk at vi kjøpte den fordi vi endte med å ikke en gang åpne den...)

Vi så på "The Grudge" (den japanske versjonen som visstnok skal være verst), "House of a Thousand Corpses" og til slutt en liten romantisk film for å roe nervene, "500 days of Summer". Den siste har jeg nesten ikke peiling på hva handlet om siden vi bare satte den på og snakket om alt annet enn den. Det kunne komme til et punkt hvor hun skrek; "Åh, Gud! Denne scenen må du se, den er så herlig!" Men ellers så snakket vi om alt og ingenting.







Men nå tar jeg kvelden dere, så skal jeg fortelle mer senere :)
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)