Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

25. nov. 2010

På den andre dag...

Fortsatte man å være syk.
Halspastiller + dyne + lekser (?)
Livet er herlig, ikke sant? Vel, jeg prøver å gjøre litt multitasking; bli frisk er jo selvfølgelig et stort og viktig mål, og nå kan jeg jo faktisk jobbe en god del! I går ble ikke brukt like flittig som jeg kunne, så da tar vi det igjen i dag :)

Så nå sitter jeg å jobber med fysikk som skal være ferdig til i morgen. Ikke sikkert jeg kommer på skolen da, men vi får satse på det, eller hva? Vil jo helst bli frisk ganske kjapt for til helgen skal jeg sitte barnevakt, to ganger :D Så da skal jeg prøve å få drasset med meg enten kjæresten eller venninnen min, alltid mye morsommere å være to :)

Men nå skal jeg fortsette å arbeide og dere kan fortsette livet som normalt! Legger ved en fantastisk nydelig sang som dere virkelig burde nyte:



Sigmund Groven - Reodors Ballade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)