Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

1. nov. 2010

TENNIS OG SITATER

Her går livet bare oppover, jo!
Donald på tå!

Matematikken sklir endelig litt lettere, kjærligheten stiger til værs, forkjølelsen setter nesen hjemover og det er så mye å gjøre!

I dag spilte jeg, Donald og to andre fra klassen tennis. Jeg spilte ikke fullt så mye som de andre spreke barskingene, men jeg dro nå en ball over banen så vi måtte leke letemannskap. Til sammen føk det tre baller over og to fant veien hjem igjen. Den siste later vi som om aldri kom dit :)

Under letingen klarte Donald å stappe foten i en liten gjørmepytt så den fikk et deilig lag med gjørme klistrende på seg. Anthony, en venn fra klassen var så vennlig å tilbød seg å vaske den og stakk av gårde til nabobygget og fikk vasket den. Det artige var faktisk at det bygget var et lite sykehus. De har tydelig flere av dem rundt omkring enn i Norge.


Hirofomi er alltid så urettferdig flink
Så var det avsted hjem til Donald, for skoene hans var nå rene å pene, men klissbløte. Etter det ble det lunsj på KFC og en god og lang spasertur hjem. Tror faktisk jeg har gått samme distanse som fra Lillestrøm og halve veien til Oslo. Beina var temmelig døde da jeg fikk skubbet av meg skoene hjemme, men jeg tror de lever enda.

Så var det tid for enda en runde med matte. Det er så deilig! Jeg begynner å forstå mer nå som jeg går igjennom det for andre gang. I tillegg til at jeg har stefaren min som hjelper meg, har jeg nå lært mer som de andre i klassen allerede vet, noe som dermed gjør ting lettere å forstå! Herlig :D

Nå, et lite påfunn som jeg har blitt inspirert av Ingvild; sitater.
De beste sitater kan endre tankegang og igjen endre liv. Jeg ar funnet en side, http://www.desktop-quotes.com/, som har mange flotte sitater. De er alle på engelsk, noe som gjør at de fleste kan forstå. Kos dere og ta dem litt inntil hjerteroten.

Trykk på bildet for å se det større
Ha en finfin dag og send meg gjerne sitater dere liker! Bare å kommentere nedenunder :)
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)