Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

21. nov. 2010

LANG OG MUSIKALSK KVELD

Hallo i luken!
I går var en kjempe artig kveld. Det var Winter Jam på skolen, noe som betyr at alle som vil kan gå opp på scenen og fremføre noe de har forberedt. Skulle gjerne gjort noe, men de ville bare ha rock eller pop, så jeg ga opp. Å lære meg gitar eller forbedre mine svake kunnskaper på pianoet hadde jeg liten tro på, så da stilte jeg opp som villig fotograf!

Det var mange superflink talenter å høre. Jeg koste meg virkelig og under noen av de klassiske gråte-kjærlighets sangene stemte vi med og gaulet til! (Ikke så alt for høyt, selvfølgelig. Det kunne jo være at vi var flinkere enn de som sang!) Mange av vennene mine spilte og sang, blant annet gutten min, Donald, Ellen og Jina (som er utrolig flinke til å synge!) og selvfølgelig mange fler, men jeg tror ikke det nytter å nevne hele rekken med flotter artister. De vet selv hvem jeg mener og jeg er kjempe stolt av dem! Vi var et hardt og kaldt publikum...

Siden jeg ikke har spurt de som jeg har tatt bilde av om å få legge ut bildene enda får dere nøye dere med bilder av meg :) Capsen er forsåvidt sett ikke min, men synes nå den var grådig kul! Kanskje jeg skal få tak i en sånn en? Hva tenker du?
Vi leker stor og kul, ikke sant?

Pressefotograf i farta!
Da får dere ha en fortsatt fin kveld og forbedre alle mulige slags talenter som dere har! Vi elsker det!
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)