Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

2. nov. 2010

FOTOTOSKER

I dag har vært en dag med kameraer over alt!
Nei, nå lyver jeg litt for mye. Det ble noen bilder, men ikke så mye at jeg kan si det var over alt.

Dagen var ganske koselig, begynte sakte, tok seg opp midt på dagen og nå er den igjen i slepe-fart. Begynte dagen med lekser og læring (som dere kanskje husker etter forrige innlegg?), så dro jeg avgårde til kjøpesenteret hvor jeg møtte noen andre fra skolen. Jeg var alt for tidlig så jeg ble stående å prate en stund. Etterhvert kommer noen andre folk fra skolen travende bort til den lille gruppen vår, og så tilslutt dukker Donald opp!

Etter det ble det noen bilder på den fotoboksen, og så stakk vi hjem til ham. Der tok vi også noen bilder som dere kan nyte. Jeg elsker iMac!


Vi er kule og ingen skal fortelle oss noe annet :)
Store hjerner = høy IQ

Twisted kissers
Men nå skal jeg gjøre litt til lekser før jeg hopper til køys. Natta!
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)