Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

2. nov. 2010

TIDLIG MORGEN

Enda en ny dag har startet og jeg kan ikke vente!


Dårlig kvalitet at superherlige bilder
Nå har jeg tatt en liten pause fra min lille bunke med økonomi lekser og tenkte å oppdatere med litt vrøvl. I dag skal jeg møte godgutten og ta bilder på et kjøpesenter. Det er nesten som å ta bilder i en fotoboks, bare enda bedre. Vi får låne kostymer, parykker, hatter, bamser og hva annet de har i butikken. Vi har endret bakgrunden på bildet til masse forskjellig og kan legge på uhyre mye duppeditter etterpå!

Legget til et rompe-kvalitetes bilde av de jeg har tatt hittil. Det er ikke så viktig at dere ser nøyaktig hvordan det er, men dere skjønner poenget.

Etter det aner jeg ikke hva vi gjør, så det finner dere kanskje ut i kveld?

Ha en god og herlig dag!
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)