Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

25. nov. 2010

HVEM ER DERE?

Nå kommer et stort spørsmål som har undret meg lenge; hvem er dere som leser bloggen min?
På tallene å dømme skjønner jeg at det er noen tilfeldige folk som detter innom siden min som ikke kommer tilbake, og jeg har en god del familie som jeg vet leser fra Norge, men så ser jeg jo at jeg har en god del lesere fra Korea også (?) Jeg har sjekket, og det er ikke mine sidevisninger som telles, så hvem er dere? Hadde vært utrolig koselig om dere bare kunne legge igjen en liten beskjed, så slipper jeg å tenke på mulige spøkelser i datamaskiner :)

(Trykk på for å se større)

Ha en strålende dag!

5 kommentarer:

  1. Du kan nå gjette da =)

    Hvem av vennene dine er det som savner deg, lurer på hvordan det går med deg, eller bare folk som er like nysgjerrige som jeg xD

    Neida, jeg Katrine B. korpsnerd og helsefagarbeider som savner vennen sin som titter en tur innom i ny og ned :P

    savner deg kosebamse <3

    -Katrine

    SvarSlett
  2. Heisann
    Klart vi må følge med på hvordan du har det :)
    Flott at du skriver så mye og bra...

    Trond

    SvarSlett
  3. Så koselig :) Bare litt greit å vite, også selvfølgelig kjempe koselig at dere følger med!

    Katrine, du er en knupp, vet du det? <3 Savn...

    SvarSlett
  4. Theresa følger ofte med! Utrolig spennende å høre ossen du har det, ossen ting er for deg der Helena (:
    Keep up the good work! Savner deg masse! : D

    SvarSlett
  5. Takk, takk! Stikker innom din også, men har ikke poppet opp noe nytt i det siste... *hint, hint?*

    I will for sure! Savner deg også mye :'D

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)