Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

4. nov. 2010

LEKSEDAG


Beklager, men har ikke mye interresant å fortelle i dag.
Mest lekser, så kom Hyemi bortom for å hjelpe meg med matte. Nå forstår jeg heldigvis litt mer :) Det ble nok ikke like mye lekser som man burde håpet på, men vi ble nå ferdig med det jeg hadde tenkt! Fikk ikke hjulpet henne like mye, men hun fikk låne boka mi så hun kan få en litt bedre forståelse. Får håpe hun ikke kopierer alt i det minste!

Ellers tok vi noen utrolig stilige bilder som dere ikke slipper unna!





Her ser dere også hvordan den nye klippen min ser ut. Trengte en forandring, så her er den!

Ha en fin dag :)
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)