Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

24. nov. 2010

GRUSOMHETER HELE VEIEN LANG

God dag, mine damer og herrer!
Som mange av dere kanskje har fått med dere ble Sør-Korea nylig angrepet av Nord-Korea. Jeg skal ikke utale meg så fryktelig mye om detaljer, for de har jeg ikke peiling på enda. Det viktigste er at angrepet skjedde i nord, i nærheten av hovedstaden, Seoul. Så siden vi bor på den andre siden av landet mente den norske ambassaden at det foreløpig ikke var noen grunn til evakuering.
Jeg trenger en klem...
Jeg har fått mange koselige kommentarer som ber meg om å holde meg i livet eller rett og slett bare komme hjem til Norge. For andre som kanskje tenker det samme; Ta det med ro. Om det skjer noe som gjør at vi kommer i den minste lille risikosonen så skal vi ut! Hadde vært kjempe trist om jeg måtte ha dratt fra alle de nye vennene mine, men selvfølgelig koselig å plutselig se de gamle vennene igjen! Og familien selvfølgelig, de er et enda større savn...

Ellers kan jeg melde om enda en grusomhet som har rammet meg; jeg er syk. Hvordan jeg klarte det har jeg en litt for stor anelse om, men jeg later som om litt for tynne klær ikke har med saken å gjøre. Litt merkelig i grunn, for jeg har prøvd å kle meg ganske opp...

Så nå sitter jeg godt installert på rommet mitt, har sovet noen ekstra timer (kjente at jeg trengte det) og når jeg er ferdig med å tilfredsstille dere skal jeg huke meg foran TV'en, stjele en liten Cola fra kjøleskapet og knuge på den varme dynen som skal ligge godt og stramt rundt meg. Så, siden jeg ikke alltid tenker like langt, skal jeg slenge fra meg dynen og finne diverse fjernkontroller og eventuelle filmer som hodet mitt har lyst til å bryne seg på :)


Så håper dere har det fint og koselig i snøen, som ikke har tenkt å komme hit...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)