Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

21. nov. 2010

GYM, GYM... OG ATTER GYM (?)

Hei igjen!
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en god økt i gymmen. Jeg er helt gåen... Armene har virkelig fått slite i dag og viljen for å løpe litt lenger går opp. Hurra!
Tilfeldig bilde fordi jeg trengte det :)

Så siden det sies at konsentrasjonen er bedre etter en god økt med trening setter jeg meg ned igjen og leser til matteprøve. Denne her skal jeg huke, ingen tvil om det! Jeg har hatt om noe liknende før, så hvorfor skal jeg ikke klare det?

Etter at vi trente tok vi den enkle og ekstremt usunne middagsløsningen; KFC. Vi var så slitne hele gjengen at tanken på å stå og henge på kjøkkenet og vente på at maten ble verdig virket ikke like fristende som å bare bestille også plutselig og mystisk dukket maten opp foran oss. For dere som ikke har spist Kentucky (fordi den blant annet ikke finnes i Norge) burde virkelig ta dere en tur innom om dere får øye på en. Ja, det er usunt, men så mye bedre enn den kjente McDonald's og BurgerKing. Nam, sier jeg bare!


Men nå må jeg jobbe videre. Ha en finfin dag der borte i snøen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)