Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

2. des. 2010

2. DESEMBER + REGN?

Dugg + julepynt = perfekt!
Ja, så sitter vi nå her. Andre desember, og det pøser ned...


Kan ikke si at jeg forventet meg regn i begynnelsen av desember, jeg må ærlig innrømme det. I det siste har det faktisk også blitt litt varmere. Hm, håper ikke global oppvarming har en finger med å gjøre? 

En annen merkelig ting er at forrige gang det regnet var det også en torsdag... Og da var det også på slutten av skoledagen så jeg må løpe meg fløyten under jakken, pluss ekstra bøker som ikke får plass i sekken. Med sko som ikke burde bli våte og en ikke-eksisterende regnjakke. Er værgudene ute etter meg?







Digg med dugg

"White Christmas!"

Hvordan er været der hjemme i Norge? Hører dere fryser tærne av i kuldegrader og snø? Må ærlig innrømme at jeg er sjalu...

1 kommentar:

  1. gikk hjem fra jobben igår.
    Yuan og Harald jobbet fletta av seg i Christian Michelsens gt. Loftstømming.
    Alle holdt varmen og vel så det i 15 minus.
    Stå på!
    HUttetTu

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)