Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

21. des. 2010

BILDER I FARTA!


Nå ble jeg akkurat ferdig med å skrive den siste biten på en DVD-plate. Jeg har nemlig vært flink pike og lagd en lysbildefremvisning til noen i familien som ytret ønske. Så for de par siste timene har jeg lett, slettet, funnet nye, redigert, revet meg i håret og nesten slengt pc-en i gulvet. Likevel ha jeg klart å bli ferdig og jeg er fornøyd!

Da gjenstår det bare å gi det til dem og håpe på at de liker det. På menyen har jeg lagt til en liten link hvor jeg har skrevet en personlig hilsen. Nå skal jeg ikke røpe for mye, for det kan jo hende de leser dette!

Da får dere fortsette med å ha en fin dag!
!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)