Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

12. des. 2010

MELDING FRA NORGE

Nå kan jeg komme meg en kjempe stor glad-nyhet!
Stemming er viktig
I inboksen min i dag var det en kjempe hyggelig mail fra et av mine tidligere skolekorpsledere. I den stod det som følger:


Til verdens kuleste og mest savnede fløytist fra verdens beste skolekorps J

Høy konsentrasjon under konsert

Verdens beste dirigent viser krefter!

Jeg ble kjempe glad og trykket i vei på linken. Det burde dere lesere også gjøre, for på den siden er det tre flotte videoer av årets kuleste konsert! Jessheim, Hovin og Mogreina skolekorps og Kløfta skolekorps spilte med selveste Hans Majestet Kongens Garde! Jeg skulle gjerne vært med, for Garden er mitt største idol, men så har det seg slik at jeg har flyttet. Ting har endret seg! Men jeg satt med gledestårer og koste meg til himmels med disse videoene. Vi var og de er Norges herligste skolekorps :')

Hør på dem, de er virkelig verdt det!

2 kommentarer:

  1. du er savnet helena! :(

    og tusen takk for koselig kommentar! Du er bare så utrolig søt altså.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Åh, takk, takk, Lene-pus!

    Du er savnet du også, så det ikke er glemt ;) Ingen årsak, elsker å komme med positive ting, vettu! Apropos søt, kjenner en jente som er bedre enn jordbær med sukker på. Kan hun hete Lene? Ja, det gjør hun :D

    Klemz og koz

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)