Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

18. des. 2010

FANTASTISK DAG!

I dag har gått over alle grenser.
Jeg begynte dagen med en kjapp og koselig frokost med min bestevenninne, Hyemi, etterfulgt av bilder (kommer kanskje) og så masse vandring. Vi var rundt i byen hennes hvor vi blant annet så en hest og kjerre! Fikk lov til å klappe og alt :) Så var vi hos henne litt før vi måtte stikke, for jeg skulle nemlig møte faren min! Da han kom var det masse klemmer og kos, og det føles fortsatt merkelig. At pappa'n min, fra min 'forrige verden' har nå kommet inn i min 'nye verden'. Det føles fjernt, men godt.

Så vi dro litt rundt, spiste italiensk (tror jeg det var) og så dro vi til Shinsagae hvor vi kjøpte kinobilletter til The Tourist. Den gikk ikke før kl. 1900, så vi hadde et par timer å drepe før vi kunne sette oss inn. Som sagt var det herlig koselig å se ham igjen, og jeg kan ikke vente til i morgen!


Er for sliten til å komme med bilder i kveld, så kanskje senere? Men lover ingenting ;) Ha en strålende juleferie!

1 kommentar:

  1. Å så koselig innlegg :)
    Sikkert fint å se faren din igjen etter så lang tid... Håper du koser deg masse sammen han. Og ja Helena, det kommer ut bilder på bloggen snart og masken er kjøpt på H&M på senteret, de har litt morsomme ting der også ;) HAVE A NICE TIME Cutie.

    LENE

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)