Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

11. des. 2010

HERLIG MORGEN

Heisann!
Det er nå ikke lenger morgen her borte, men dagen min startet bedre enn noen gang. Tror den ligger rett bak 1. juldag-morgenen, noe som er ganske høyt. Grunnen er enkel. Kvelden før hadde jeg lovet å tekste Maria i det jeg hadde stått opp, noe jeg gjore bokstavelig talt. Mens alarmen fortsatt skrek idet klokken passerte 07.21 skrev jeg en kort beskjed om at monsteret hadde forlatt hulen. I hvert fall i sinnet, tok nå et par minutter får jeg faktisk kom meg ut av sengen.

Vi planla å spise frokost sammen og tenkte å vente på Donald. Han derimot viste seg å utnytte sengen på det groveste. Rundt klokka 10 ga han lyd fra seg og klokken var nærmere 10.40 før han faktisk dukket opp. I mellomtiden hadde jeg og Maria travet avgårde til en liten restaurant (som jeg har glemt navnet på, selvfølgelig). Der hadde de en utrolig god lunsj-meny. Å, så herlig! Vi fikk belgiske vafler med sirup, egg i den varianten vi ville, bacon, pølser eller skinke, noe som kunne være frityrstekt kylling (aner virkelig ikke, men godt smakte det!), brødskiver og syltetøy. Med det fikk vi også melk og sterk svart kaffe. Vi gaflet i oss mens vi ventet på Donalds sene ankomst. Maten var ganske god, men kaffen kan man si var ganske spesiell. Tok vi den bar smakte den horribelt, etter å ha helt oppi to sukkerstrå smakte den vann. På den tiden hadde den også litt kald, så den lot vi stå.

Etterpå stakk vi til SFUNZ (som koreansk-engelsk uttales spungjy) og der tvang vi Donald med på månedens julebilder! Jeg virkelig elsker de maskinene :) Så da vi var ferdig hadde jeg brukt mine siste penger, så det blir ganske interessant hvordan jeg skal få kjøpt en god bunke meg julegaver... Jeg finner vel sikkert en måte?

Også kan jeg komme med en kjempe god nyhet! Jeg fant 950 kr i en lommebok jeg ikke har brukt på lenge! Kanskje dette er lykkedagen min? Så nå har jeg masse penger å bruke i Norge når jeg kommer til sommer'n :D

Søtnisser

Fullt og tomt for hvert sitt land...

Men da tar jeg å fortsetter med leksene, så får dere ha en fortsatt god dag! Hatt noen lykkedager i det siste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)