Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

10. des. 2010

HUJ OG HAST!

Haste innlegg i farta!


I dag har skoleorkesteret konsert. Vel, å si at det er vi som har konserten er å ta i litt, men vi skal spille! Det er Winter Concert på programmet og vi skal fulle rommet med julestemning så det holder, med Sleight Ride, klassiske julesanger og... Pirates of The Caribbean? Litt merkelig kombinasjon, men hvem liker vel ikke filmmusikk? :D (Om det er en liten gåte for noen er jeg høyt ruset på filmmusikk og spesielt Hans Zimmer - som står for Pirates of the Caribbean musikken) Jeg klager ikke!

Men dette fikk jeg først vite om i går. Helt sikker min feil, men gjort er gjort og elg er elg. Slik blir det nå bare. Så for en drøy liten halvtime har jeg hurtigøvd på fløyten og funnet ut den kjip nyhet; Jeg har ikke de klassiske julesangene her hjemme. Så den var veldig lei...
Ikke mye mer å få gjort med det, så da tar vi det på sparke! Sier bare en ting; jeg sitter ikke ytters og skal i hvert fall ikke ha en mikrofon klint oppi trynet. Ellers blir det ikke mye fint å høre for publikum :(

Så siden jeg ikke fikk vite det før i går, fikk ikke foreldrene mine vite noe heller. I å for seg ikke så veldig stort problem, men de har nå lagt egne planer, så jeg slet litt med skyss til skolen. I dag på skolen fikk jeg ordnet med å ta buss med en venninne, men for nøyaktig to minutter siden fikk jeg en melding av henne hvor hun ga beskjed om at hun blir kjørt i stedet. Livet er herlig. Men jeg finner en måte å gjøre det på.


Ønsk meg lykke til, så snakkes vi senere :)

5 kommentarer:

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)