Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

1. des. 2010

EKSPERIMENT I FARTA!

Halloen!


Ny måte å se DNA-kjeder på!
I fysikken holder vi på meg å lage våre egne eksperimenter, hvor jeg setter alt inn og vil finne ut hvor mye en væske (glyserin) påvirker en ball i fritt fall. Det er utrolig morsomt, for vi må gjøre alt selv! Finne riktig utstyr, sette det opp, gjøre målinger, tolke dem, lage rapport og til slutt komme til en konklusjon.

I selve timen syntes jeg det ikke gikk så veldig fort, så jeg fikk lov til å bruke noe av fritiden min før lunsj til å gjøre litt til. Jeg følte meg ganske stor og voksen der jeg rotet rundt på labben, fiklet med pc-en og justerte på forskjellige apparater. Jeg tror det alt i alt kommer til å gå bra. Forventer ikke et mesterverk, men jeg har aldri gjort dette før! Hva forventer du?








Nam, nam :)
Og slik ente eksperimentet...
Så ønsk meg lykke til, for jeg gir meg ikke før jeg får det slik jeg vil :)

2 kommentarer:

  1. minner fra naturfagsprosjektene vi gjorde sammen på ungdomsskolen ! I miss you <3
    - Lene

    SvarSlett
  2. Det var kjempe morsomt! Spesielt når vi fikk lov til å spise det opp i stedet for å rydde :D Miss, miss!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)