Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

11. des. 2010

VELLYKKET KONSERT

Da var det også gjennomført!
Litt interessant resultat, men det kan jeg kanskje skrive mer om senere. Nå blir øynene sakte limt igjen og sengen virker uimotståelig tiltrekkende. Hvordan skal dette ende?

Jeg lover å komme med bilder og mer tullprat om kvelden, men ikke i kveld. Om jeg begynner å sette igang prosjekt-gjennfortelling sklir jeg ut også blir bildene glemt og kanskje jeg til og med glemmer å legge det ut. Hvem vet? Alt kan skje når man er trøtt og sliten.

Uansett så kan jeg jo komme med en liten oppsummering(!);
- Vi spilte sist
- Mange utrolig flinke fremføringer, soloer og band og hele røkla
- Lang kveld
- Hyggelige folk
- Litt ondt skulende blikk fra folk som ikke liker at vi snakker (kanskje i ubeleilige tidspunkt?)
- Pinlige øyeblikk etterfulgt av kvelning av latterkrampe
- Kjempe sen, men koselig middag meg kjæresten hjemme hos meg (morsom histore der faktisk!)


Så da blir det ikke noe spesielt med bilder i dag, men fremtiden bringer mye rart, det er jeg sikker på!

Men nå må jeg nesten legge meg, for det blir kanskje planer tidlig, tidlig på morgenen. Og da mener jeg tidlig! Håper jeg overlever... Ha en god helg, alle kvinner, menn, barn og alt annet som finnes der ute :)

2 kommentarer:

  1. så morsomt med en gjenomført konsert da!:) Du er så flink til å spille...! <3

    - Lene!!!!
    www.lbergersen.blogg.no (ikke glem å stikk innom)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, vennen :)

    Er innom nesten hver dag, så jeg har ikke glemt det!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)