Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

12. des. 2010

HEI, FISK!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en tur på akvariet med familien!
Det var en artig tur, mange flotte fisk og nydelige bilder, men likevel fikk jeg og søsteren min en litt dyster stemning.

Det var en diger vanntank hvor det sirklet noen glassmaneter. To av dem var døde og en av dem satt fast i filteret på bånn. I pingvin-buret trodde jeg først de var statuer. Alle sammen stod helt stille. Det så ikke ut til at de hadde det spesielt morsomt. Buret var knøttlite, og mengden foran glasset virket veldig skremmende, selv bakfra!

Men jeg fikk tatt noen fine bilder!







Ja.. Fint,  men dødt






Hai-egg!


Gravid hai med pukkelrygg (?)


Håper dere fortsatt har en fin dag, men én siste ting før jeg takker for meg; Bergen Akvarium var bedre. De har mer respekt for dyrene. Men det er min mening. Heidå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)