Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

23. jan. 2011

EKSAMEN ER OVER

Det er med et lettet hjerte at jeg kan komme med denne fantastiske nyheten; eksamenstiden for vinter/våren 2010-11 er nå over!

Jeg er virkelig glad for at tiden med å sove på bøker fordi de er alt for sliten til å legge deg i sengen, sperre opp øynene og tvinge hjernen til å fungere en halv time ekstra, for så å pines i et rom fullt av slitende og hardtarbeidende elever. Men det er ikke forgjeves. Ja, jeg har slitt og orket meg, men de resultatene som jeg hittil har fått er ikke dårlige.

Så nå har jeg virkelig nytt helgen min godt. Tatt noen timer ekstra og strukket meg i sengen, stått opp sent og tatt en god og uvandt frokost, gjort så lite skolearbeid som mulig og kost meg mest. For dette er min slutt på studeringen for første termin og i morgen er det starten på en ny. Jeg er klar for alt som vil angripe meg. Ny motivasjon har kommet og gleden over at ting faktisk går litt som jeg vil hjelper utrolig mye.

Da hopper jeg tilbake til skolearbeid og gleder meg til å sette inn full innsats på mandag. Ha en fortsatt fin helg! :)
- Helena

1 kommentar:

  1. En av de absolutt beste opplevelsene i livet er å slite og streve og til slutt se resultatet. Da føles det rettferdig. Da føles det verdt det. Og da har du virkelig lært noe, at det som er verdt noe kommer ikke lett og at du aldri bør gi opp! Stolt av deg.

    mvh
    pappa

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)