Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

14. jan. 2011

JESS!

Ah, nå er jeg helt i himmelen!
I daghadde jeg to eksamner til; engelsk og kjemi. Jeg tror jeg klarte å få engelsken til ganske greit, konlusjonen på essayet mitt ble ganske… tilfeldig og dårlig (for å si det mildt), men før det så tror jeg at jeg fikk frem noen gode punkter. Oppgaven var å skrive en kommentar (i essay-form) om en tekst som var under. Ingen av oss hadde sett den før, men den var ganske interessant.
Den andre kjemi eksamen er den beste hittil! Jeg gikk før tiden, enkel var den! Jeg pleier nesten aldri å gå før tiden er ute, men i dag var saken slik! Jeg kunne alle svarene og det var kun en jeg var litt usikker på, men etter litt tenking skrev jeg noe, så da håper vi at jeg skrev om det riktige tingene ;) Men her kommer det beste:
Jeg fikk vite karakteren på min første fysikk eksamen! Åh, jeg var så nervøs, men uten grunn. Skalaen er fra 1-7 hvor 7 er det beste. Så totalt fikk jeg en 5-er! Er så glad :D Også sa IMG_5736han at om jeg får en veldig god karakter på den andre fysikk eksamen så får jeg en 6-er på kortet! Hurra :D Kan ikke fått uttrykt meg godt nok med ord! AAH! Det var en virkelig stor bekymring av skuldrene mine :) Til og med var jeg den beste i klassen på en del av prøven (om thermal physics, vet det ikke på norsk)! Jeg fikk bedre enn den smarteste i klassen! Men det var hovedsaklig fordi han var for lat til å studere godt nok… Også deler jeg (litt slemt å si det sånn, men) første plassen med en annen jente. Hihi, måtte bare få med det. Jentene slår gutta!

Så hadde orkesteret øvelse til Dream On skuespillet i dag. Nesten ingen som møtte opp, men det gikk greit. Jeg er første fløyten! Den viktigste blandt fløytene. Litt press på det, men det klarer jeg. Faktisk litt krevende, så her må det nok litt øvelse til.
Siden vi har en så fantastisk flink planlegger var det ingen skolebuss som kjørte oss hjem, men det gikk fint. Har jo på mystisk vis blitt en stor jente, så jeg tok den offentlige bussen hjem. Litt mer kvalmende, men greit nok.

Det var alt for meg. Så snakkes vi mer i morgen (eller i kveld, DET ER FREDAG FOLKENS! I tilfelle ingen visste det allerede…)
- Helena

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjempegod fysikk-karakter! Der ser du - du klarer det når du står på.

    Husk - forskjellen på den med de beste karakterene og andre er vanligvis innsatsen. Det er ingenting annet som hindrer deg fra å få gode karakterer. Hodet ditt er jo skrudd riktig på plass, så ingen bekymringer med det LOL

    mvh pappa

    SvarSlett
  2. Haha, takk, takk :) Joda, men likevel så er det ikke lett! Haha! Du og dine LOL's. Du er herlig da ;)

    Klemz og koz

    SvarSlett
  3. Å:) Du er super fliink! Gratulerer så myye (IGJEN) :D <3

    Lene

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)