Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

9. jan. 2011

KOSEDAG MED KJÆRESTEN

God morgen, alle sammen!
I går møtte jeg Donald, noe som var utrolig koselig! Har jo ikke sett ham på evigheter, så det var utrolig deilig å få sett ham igjen. Vi koste oss ganske mye og på kvelden dro jeg med familien hans på middag på Bennigen's.

Det er alltid noe veldig pinlig å være ute med foreldrene til kjæresten. Jeg aner ikke hva det er, men har alltid vært der... Ikke klarer du å snakke ordentlig, si de rette tingen, høre hva dem sier og dermed ikke svare veldig meningsfullt og så bli rød som en tomat og holde kjeft resten av tiden.
Som sagt så aner jeg ikke hva som får meg til å føle sånn, for det er jo ikke slik at det er første gangen jeg spiser med dem! Begynner å nærme seg en god del faktisk. Likevel er jeg stadig like flau. Men, men. En dag kommer jeg nok over det, får vi håpe.

På slutten var jeg nær ved å sovne ved bordet. Ikke det at det var kjedelig, men i Hawaii-tid så var klokken snart ett på natten. Så Donald var så koselig å fulgte meg hjem. En liten ulempe med meg er at når jeg er trøtt blit jeg overhyper og plaprer i vei som en annen gal alkoholiker. Men jeg tror ikke begge ørene datt av :)

I dag blir det lekselesing igjen, og på kvelden kan det være jeg finner på noe med Maria. Men det finner vi ut av senere.

Vi snakkes senere!
- Helena

1 kommentar:

  1. så koselig dag! :D ^^,
    du skriver så utrolig bra, er som jeg kan høre deg snakke :D

    sv; tusen takk for dine spor på bloggen min! :D:D Ha en kjempefin søndag :)

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)