Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

10. jan. 2011

NY DAG, FLERE LEKSER

© weheartit.com
© Weheartit.com
Så var det mandag igjen...
Men heldigvis for meg er det ikke skole enda! Ikke før i morgen må jeg tvinge rompa mi opp og forsøke å følge med på hva læreren sier når jeg er halvveis i drømmeland. Likevel så kan jeg ikke slurve med skolearbeidet. Jeg har en del ting jeg må få lest før jeg kommer tilbake på skolen, og en hel haug med andre ting jeg må pugge og huske til eksamen.

I går ble det ikke noe sosialt av en enkel grunn. Stefaren min understrekte ganske klart et under eksamensperioden skal man ikke være sosial, det er en tid for studering. Så da satt jeg et par timer å jobbet med litt forskjellig.

© weheartit.com
I dag er planene mine ganske de sammen. Lese, lese, lese, og så kanskje spise litt innimellom. Apropos spising! Til frokost i dag unnet jeg meg å slappe av i sofaen mens jeg så på C.S.I. med søsteren min. Personlig syns jeg den serien begynner å bli litt kjedelig etterhvert, men poenget var at jeg å på TV mens jeg spiste, noe som ikke skjer hver dag i livet mitt :)

Så nå skal jeg ikke plage dere mer med masse tilfeldig tullprat og komme meg i dusjen så jeg føler meg litt freshere til skolearbeidet starter.
Tudelidu!
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)