Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

8. jan. 2011

VENNEDAG (+ LEKSER...)

To herligheter <3
Jepp, you heard me. I dag skal det bli koselig å få møtt noen venner! Først og fremst så er kjæresten Donald, og så kanskje noen andre etter det. I dag føler jeg skikkelig for å gå en lang tur. Sikkert fordi jeg kom opp i skyene på grunn av snøen i Seoul og vil lete her også, eller fordi jeg er gira på å bruke de nye skoene og jakken min? Hvem vet ;)

Men jeg har også mye lekselesing å få unnagjort. Eksamnene begynner på torsdag og fra da av er dagene mine som følger:

Torsdag - Kjemi og fysikk
Fredag - Engelsk og kjemi
Mandag - Økonomi og Norsk
Tirsdag- Matte og fysikk
Onsdag - Norsk og økonomi
Torsdag - Engelsk

Om jeg hadde hatt full dag ville det vært tre eksamner på en dag, men så uheldig er jeg ikke. Siste fredagen er også en eksamensdag, men da har jeg ingen, heldigvis! Dere kan også se at jeg har dobbelt opp av alle unntatt matte. Grunnen er ganske enkel; det er slik de gjør det her på BIFS. I kjemi og fysikk så er den ene fult svar, masse matte og skriving, mens de siste er bare å velge blant svar, multiple choice.

Så ønsk meg lykke til!
- Helena

2 kommentarer:

  1. Lykke til vennen <3 dette klarer du fint =)

    -Katrine

    SvarSlett
  2. Takk, Katrine :) Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg skal si det er slitsomt. Men igjen, takk for god støtte, så skal jeg prøve å oppdatere om resultatene!

    Helena <3

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)