Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

14. jan. 2011

MARLEY & ME

Hundemennesker, pass på!
Det er en film der ute som er en skikkelig grinefilm. Marley & Me er bare en så herlig film, ikke pga innholdet, men fordi hunden bare er en så vidunderlig flott del av den. Om man tar bort hunden (eller gjør den om til en katt eller noe sånt) så var den ikke like bra, men nå har det gått åt å dager siden jeg sist så hunden vår at jeg kommer nesten i krampegråt bare jeg ser en firebent tass løpe forbi. Huff, jeg savner virkelig Dixie :(
18693_marley_and_meMen uansett. Om det er noen som har lyst til å la humøret svinge litt så sett i gang å se denne filmen. Veldig søt :)
Men nå må jeg få lagt denne kroppen i sengen igjen så jeg orker en ny dag med studering. Flere eksamner som venter! God natt, alle sammen :)
- Helena

1 kommentar:

  1. hehe, da var det visst den filmen jeg trudde da! Så den på kino for en stund tilbake, utrolig søt! :)

    Lene

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)