Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

12. jan. 2011

EKSAMEN I MORGEN!

Nå skjer det snart...


Kan ikke si jeg gleder meg, men en eller annen gang må jeg jo få det overstått. Som sagt har jeg kjemi og fysikk først, så det blir masse matematikk å kose seg meg i morgen! Hodet mitt kommet til å rulle ut av salen med meg på slep...

Men over til noe annet og enda mer dramatisk; Benedicte slo opp med kjæresten sin, Alex i går. Noe som selvfølgelig fører til the awkward moment på skolen dagen derpå. To små tips til andre kjærestepar som ønsker å slå opp; 1. Si at du slår opp først! Har gått gjennom mange forsøk hvor jeg bare blir snakket fra det. Ikke en god idé... 2. Fortell hvorfor. Denne er virkelig viktig. Den andre parten skal få lov til å vite hvorfor, så gjør han/henne en tjeneste å fortell hvorfor. Gjør ting så mye lettere.



Forresten, hører på verdens beste musikk akkurat nå: Filmmusikk fra Pirates of the Caribbean! Kan ikke fått sagt nok om de filmene, elsk!


I Don't Think Now is The Best Time - Hans Zimmer



At Wit's End - Hans Zimmer



Fog Bound - Klaus Badelt



Calypso - Hans Zimmer



Tia Dalma - Hans Zimmer

Så da dytter jeg hodet i bøkene og gjør meg klar for litt god gammeldags læring! :)
Snakkes,
- Helena

1 kommentar:

  1. bra musiksmak du har! :D lykke til på eksamen, blir digg når det er ferdig ja! :D

    sv; takk så mye for kommentar på bloggen min ^^ *Setter pris på* :) Ha en fin dag! :D

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)