Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

11. jan. 2011

GREAT, GREAT LIFE!

Tro det eller ei, men jeg har helt ærlig ikke følt meg bedre på år og dager! Ikke det at jeg har hatt en dødssykdom hengende over hodet (full respekt til dem), men så har jo ikke akkurat eksamensstresset fått hjertet mitt til å danse av glede heller.

Så det vidunderlige som skjedde var faktisk (pass dere, ingen med svake hjertet burde lese videre) at jeg kom på skolen igjen! Det å få snakket med andre elever, vite at det ikke bare er jeg som freaker ut sånn innimellom, få ordnet opp i uklarheter med lærerne, ryddet litt oppi hodet, kjent smaken av normal hverdag, ja alt sammen gjorde at en stor byrde hoppet av skuldrene mine. Så nå har jeg spist opp resten av min Haribo ©  Happy Cola © og er klar for å gjøre litt arbeid!


Så da setter jeg i gang. Ha en strålende dag :D
- Helena
Hvem visste at Haribo © var tysk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)