Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

11. jan. 2011

SKOLEARBEID

Også var det på'n igjen.
Professor von X fra "A Room of One's Own"
Jeg hadde noen lekser som skal være ferdig i løpet av denne uka som jeg ikke hadde tenkt så mye på før nå, så da måtte de bli unnagjort. Og for alle de som kanskje lurte, nei, jeg kopierer ikke svarene til en smarting i klassen (ikke det at vi mangler noen) eller på en annen måte gjør dem ferdig i hui og hei. Satt nå vel i en liten halvtime å klusset på et lite papir med blyant og fargestifter? Ja, du hørte meg. Fargestifter. Min lekse var nemlig å tegne en karakter fra en bok vi leser i engelsken! 

Syns dere han ikke er stilig? Wops! Noe jeg akkurat kom på er at vi også skulle skrive hvorfor vi valgte å tegne ham slik vi gjorde. Jaja, det orker jeg ikke nå, så det blir vel gjort en gang i løpet  av morgendagen.

Noe som jeg glemte å nevne i stad var at jeg hadde fått et armbånd på skolen i dag av en venninne! Hun hadde vært i Bali og kjøpt med seg en haug av trearmbånd, så kunne jeg få velge hvilket jeg ville ha. Er ikke sikkert dere ser det like bra, men det er to blomster på, en på hver side og noen blader som går rundt. Ganske enkelt, men utrolig nydelig. Tusen takk, Anna :)

Men da stikker jeg snart i køyen igjen. Vi prekast!
- Helena

2 kommentarer:

  1. stilig armbånd, kult når det er en gave. haha kooonge tegning! :D:D

    sv; tusen takk for dine fotavtrykk på bloggen min! :D Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Takk, takk, Irlin :) Du er en herlig blogger og kommentator *om det er slik det skrives?

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)