Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

13. jan. 2011

JULEFERIE 2010/-11

Tenkte jeg kanskje skulle komme med en liten oppdatering med bilder?
Tross alt, kan jo hende det er noen som er interessert.

Begynte ferien med å forberede til jul. Så da tok vi opp julepynt og bakte pepperkaker:

Søskenkjærlighet på høy skala


MAAANGE pepperkaker





 

Alle vet at Walle og Eve er årets par <3 
Juledukker

Mammas egenbroderte kalender




















Pynt i hele huset!




















Så var det julaften:
Julelys som ikke likner på julelys!

Mat, mat, mat



GAVEÅPNING! :D

Så bar det av sted til statene, Hawaii!

Først mellomlandet vi i Japan og var en tur innom Narita. Veldig koselig by.
Enkelt å vite at man er i Japan, ja.













På flyplassen, morsomt med språk!

Slik kom vi oss fra flyplassen til byen; trikk!




Så kom vi endelig til øya!


Gigantisk tre


Kan ikke ta feil nå. Vi var på Hawaii ;)


Dette var mitt tidsfordriv mesteparten av tiden; studering...

Mitt og Benedictes rom, 'litt' bombardert?
Kjøpte Yukata i Japan, hurra!





























































Dro til Pearl Harbor og lærte litt historie:
Jeg ante ikke at det var så mye by på Honolulu!













U.S. Arizona Memorial

Bare jeg som ser at vulkanen tenker?
 Vi var på hvalsafari, men hadde ikke mye hell med oss. Fikk kun sett ryggen på to av dem. Kanskje en annen gang?
Ryggen på en knølhval!

Så, det var det jeg hadde for denne gang. Håper dere setter pris på bildene for nå skal jeg fortsette med å lese til de neste eksamnene. Ønsk meg lykke til!
- Helena


*P.S.
Beklager for litt uorden i bildene. Blogger.com er ikke akkurat det beste stedet å skrive innlegg med bilder...

2 kommentarer:

  1. Kjent, kjære steder de fleste.
    Kanskje vi skulle ta en tur til Andøya---der er vi garantert å se hval-.
    Forskningsbåten tar dagsturer med passasjerer.
    HU

    SvarSlett
  2. Hm, ja det er jo et fint sted å ønske seg til :) Grunnen til at vi ikke så hvaler var fordi vi var litt for tidlig i sesongen, men det går så bra så. Da vi var på Tunis fikk vi sett delfiner med minste avstand en meter fra oss! Det var en virkelig fin opplevelse :)

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)