Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

30. jan. 2012

Jeg kommer meg avgårde!

Jeg er så nervøs. Klamme hender og maur i rompa, dette skjer! Snakket med Garden etter skolen i dag og fikk endelig avtalt prøvespilling for å bli gardist. April kommer til å bli en nervevrakende måned! Først sesjon, så prøvespilling. Jeg lurer virkelig på om jeg kommer meg helskinnet frem til mai..



Men jeg gleder med. Noe helt utrolig.
Jeg nærmer meg å bli Gardist. GARDIST! Tenk på det! Snart kan du se meg med mitt pokerfjes spredt over hele internet med turister fra alle land. På 17. mai kommer jeg til å marsjere stolt oppover Karl Johan, utlandet skal få høre mine toner og se oss jobbe som en gruppe med formasjoner. Er det august snart?!

Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)