Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

14. jan. 2012

Sherlock Holmes

Nå er helgen endelig her og denne latkoppen har sovet lenge!
Det essayet jeg snakket om tidligere ble levert inn i går kveld, 20 minutter før tidsfristen ;) Føles godt å få det overstått. Nå er det bare ett essay to-go og masse matte og økonomi lekser.

Det er litt interessant det vi holder på meg i økonomi nå. Det er snakk om utviklede og utviklende land i verden og sammenlikner dem. Uheldigvis er ikke Norge der, men vi er jo kjent for å være det beste landet å leve i, så jeg er ikke fryktelig bekymret.

Ellers kan jeg si at jeg gleder meg til døde for mandag. Det kommer til å bli den beste og verste Sherlock episoden hittil.. Jeg har ikke lyst til å vite hva som skjer, men jeg må! Det er det verste når du er avhengig av et TV-program. Men helsikke heller, forrige ukes episode var fantastisk! Det viser bare hvor mye menneske Sherlock Holmes egentlig er, han er et menneske, han har følelser og kan også bli frustrert. Vennskapet mellom han og Watson er ubrytelig og jeg elsker det. I tillegg er Benedict Cumberbatch (Sherlock) lang fra uattraktiv ;)

Så dette er hva jeg har drevet med i det siste! Og om jeg har kryptert dette alt for mye; Jeg elsker Sherlock, gi meg dette til bursdag og du blir forevig elsket! ;) *hint, hint*

Men nå må jeg komme meg av gårde og få jobbet litt. Kos dere med en liten bit av vår gode venn, Sherlock Holmes:

 Også den herlige skuespilleren; Benedict Cumberbatch


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)