Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

28. jan. 2012

Livet går og jeg blir igjen

Helgen har kommet atter en gang.
Det føles ganske kort siden sist gang, men det er kanskje ikke så rart. Jeg var jo kun på skolen i tre dager før det ble fredag. Likevel klarte jeg å bli utslitt. Jeg må virkelig lære meg å jobbe på dagen..

Det er ikke mye som har skjedd. Jeg har skrevet et andre utkast på et essay, holder på med et annet essay og jobber fint og trutt med sannsynlighet i matte. Det er ganske lett, så jeg underholder meg med å tenke på forskjellene i ord på norsk og engelsk.

Jeg har begynt å se på Doctor Who, så det koser jeg meg kjempe mye med! Om du ikke har hørt om det så burde du sjekke det ut. Begynte i 2005 og er ganske science fiction. Time Lords, tidsmaskin, aliens, redde verden, romanse og masse humor. Et britisk TV show som er helt fantastisk! En av de mange grunnene til at jeg begynte å se på det var fordi Mark Gatiss er en av de som skriver manuset til episodene og han skrev også Sherlock. Hurra!

Maria kommer over om ikke så lenge og da blir det jobbing/morro/Sherlock-seeing. Hun har ikke sett den siste episoden og jeg prøver å få henne til å se den! Så da tar vi den i kveld. Blir nå fjerde gangen jeg ser den, men gud den er verdt tårene!

Om vi er våkne nok håper jeg vi får sett Third Star også. Den har jeg hørt er helt fantastisk nydelig! Benedict Cumberbatch og Tom Hiddelston spiller i den, så det var grunnen til at jeg fant den.

Kan ikke vente!
Det er en stund siden vi har hatt en overnatting..

Jeg holder på med mitt Ekstended Essay og vi har en avtale at for hvert tusende ord jeg skriver får jeg en is. Jeg elsker iskrem og har ingen penger akkurat nå, så det får meg virkelig til å gå! Når Maria kommer over kjøper hun meg en stor og fin Karamel Macchiato til meg i stedet for isen. Er så lenge siden jeg har hatt en og de er så gode!
Mens jeg snakker om kaffe.
Da jeg var i Norge i vinter var jeg ute med en venninne og gikk fra kaffebar til kaffebar. Jeg er så vandt med at Macchiato er søtt, mens i Norge lager de tydeligvis "ordentlig" macchiato og den er absolutt ikke søt. Ren kaffe med en dæsj skum. Har et bilde ett eller annet sted, men finner det ikke akkurat nå. Lille søte koppen var det, men absolutt ikke drikkbart.. God opplevelse var det i hvert fall!

Ha en fortsatt fin helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)