Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

15. jan. 2012

Weekend Friends

I går var en overraskende produktiv dag.
Begynte dagen med å slække litt off, men etter litt mental overtaling tok jeg en god lang dusj, ryddet på rommet og satte i gang med leksene. Det endte med at jeg kom meg gjennom fire semi-kapitler! Med mesteparten av leksene til mandag ferdig koste jeg meg stort etter middag. Det ble massiv seing av Friends (TV-serien) helt til midnatt. Så ferdig sesong en og halve av sesong to! Jeg er glad det er så mange sesonger, så har jeg alltid noe å kose meg meg :)

Ellers har jeg faktisk ikke så veldig mye mer å tilby dere.
Jo! Jeg hører mye på 8Tracks som er en online radio hvor folk lager spillelister og alle kan høre på. De har noen fantastiske studerings mixer! Noen av dem har jeg allerede lagt ut, men her er den nyeste som er helt utrolig! Bare filmmusikk fra fantastiske komponister :') Det er til å gråte av! Kos dere:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)