Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

19. jan. 2012

Snart ferdig

Det er slutten av den andre skoleuken etter juleferien og jeg er skutt.
Sene kvelder, mye skriving og generelt stress om skole og universitet. Kan ikke si jeg gleder meg til eksamnene kommer..

I dag var jeg helt på bunnen. Mens jeg hadde fløytetime ble synet uklart og øyelokkene falt ned til stadighet. Jeg sovner momentant på skolebussen og har begynt å lære meg å gå og sove. Men da jeg kom hjem fikk jeg nok. Da ble det en lur på nesten en time og jeg skal si deg det hjalp. Opp å lage middag og få startet kvelden, det er dét jeg skulle gjort hver kveld!

Nå sitter jeg da her, med to pcer, en tekstbok, x antall skole-lesebøker og tiden går. En liten Häagen-Dazs fant jeg i kjøleskapet, så jeg kan ikke si det er mye synd på meg. I hvert fall ikke på godtefronten ;)

Skal virkelig satse på en tidlig kveld, men vi får se hvordan det går. To labraporter, ett essay, en kommentar og finne en artikkel. Heldigvis har jeg blitt ferdig med noe av det andre og startet litt her og der. Jeg skal komme meg frem!

Det er bare å vente seg flere oppdateringer i kveld, for jeg har en stor tendens til å kjede meg. Fort.

Uansett, uken er snart omme, måneden snart slutt og jeg uteksamineres snart!

Du har virkelig ingen anelse om hvor mye jeg ser frem til den dagen! Det første på listen som ferdig på High School: SOVE!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)