Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

29. jan. 2012

Sånn går nu dagan

Jeg har det egentlig ganske greit akkurat nå, hadde det ikke vært for all jobbingen jeg må få gjort... Men snart er det over! For en stund.

Akkurat nå jobber jeg med 4000-essayet og knasker på hvit sjokolade-Toblerone, hører på:


og spiste en god bolle med jordbær. Sitter i min egen lille stue med beina høyt og prøver nå da å få all kunskapen min ned til ord.. Det skal nok gå, skal du se!

Helgen er snart over, så skal prøve å ikke bli alt for sen i kveld :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ekstremt lite beklageligvis.. Kan kun det essensielle for å styre taxi sjåføren og vanlig "hei" og "takk". Hvordan går det med kinesisken din? :)

      Slett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)