Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

17. jan. 2012

Musikk jeg aldri får nok av

Føler at jeg ikke har nok ny musikk å høre på. Siden Nyttår har jeg bare hørt på to spillelister og det er maks 15 sanger på hver. Må få skaffet meg mer penger!
Løsningen har dermed blitt 8Tracks. Jeg har lagt ut mange mixer derifra, så de fleste burde vite hva det er. Her har jeg 3 spillelister jeg ikke får ut av blodet. De er helt fantastiske!

#1 og mest elsket: Yann Tiersen Piano (vil ha alle sangene!)

#2 som trigget en ny musikksmak: Why this is hell, nor am I out of it



#3 Med god gammeldags filmmusikk: The Jumbotastic Mix of Instrumental Awesomeness: Best of 2011


Kos dere masse og god tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)